COVID-19 update

Bo-rent houdt de ontwikkelingen rondom het Coronavirus (COVID-19) continu in de gaten. Wij hebben maatregelen genomen om uw en onze gezondheid te beschermen.

Op dit moment zijn al onze vestigingen geopend. Graag vragen wij uw aandacht voor het volgende om elkaar zo goed mogelijk te beschermen:

  • Wij verzoeken allen de huurder (1 persoon) het gehuurde goed op te komen halen;
  • Wij limiteren het aantal reserveringen per tijdslot van 30 minuten, wij verzoeken u dan ook het gehuurde op het moment dat u heeft aangegeven op te komen halen.
  • Om contact te beperken lopen onze medewerkers niet met de klant mee naar de huurauto. De klant ontvangt een duplicaat van in-/uitgifteformulier waarop wij de reeds bekende schades hebben aangemerkt, waarna wij de klant verzoeken zelf de auto te controleren. Indien de klant niet gemarkeerde schades signaleert verzoeken wij dit voor uw vertrek te vermelden.
  • Bij eventuele bezorgingen leveren wij tot de voordeur
  • Betalingen verzoeken we zoveel mogelijk per pin of creditcard te doen
  • Kosteloos een reservering verplaatsen (tot 24 uur voor ophaalmoment)
  • Onze medewerkers houden de richtlijnen welke zijn opgegeven door het RIVM en de rijksoverheid aan m.b.t. hygiëne, daarnaast reinigen wij vaker alle punten waar klantcontact is. Graag verzoeken wij ook u de richtlijnen opgegeven door het RIVM aan te houden.

Wij danken u voor uw aandacht en begrip.

Contactformulier

Heeft u toch nog een vraag, compliment of opmerking meld deze dan gerust bij één van onze vestigingen.

Velden met een * zijn verplicht

Ik heb een vraag over:

Top 5 veel gestelde vragen

  1. Hoeveel bedraagt de borg?

    Dit hangt af van het type voertuig dat u huurt en of u het eigen risico verlaagt.

    Indien u uw eigen risico niet verlaagd is de borg gelijk aan het eigen risico vermeerderd met het verwachten huurbedrag.

    Indien u uw eigen risico verlaagd is de borg afhankelijk van de klasse auto. De borg is dan als volgt:

    De borgbedragen worden vermeerderd met het verwachten huurbedrag.

  2. Hoe krijg ik de borg terug?

    De borg wordt indien u kiest voor een borgstelling middels pinpas teruggestort op uw bankrekeningnummer minus de werkelijke huurkosten. De terugbetaling duurt meestal 2-5 werkdagen.

    Bij creditcard transacties maken wij slechts een reservering op uw creditcard en bij retour verrekenen wij deze. Houdt u er rekening mee dat het verwerken van de transactie 1-2 werkdagen kan duren.

  3. Wat gebeurt er als ik meer kilometers rijd dan dat ik heb aangegeven?

    Wanneer u meer kilometers rijdt dan het aangegeven vrije aantal kilometers, worden de meer kilometers aan u doorbelast.

  4. Kan ik de auto buiten de openingstijden retour brengen?

    Ja, dit is mogelijk. U kunt dan de sleutel in de sleuteldropbox voor het pand deponeren. Vraag altijd aan een medewerker van ons waar de sleuteldropbox gelocaliseerd is.

  5. Wat wordt er bedoelt met een poststuk?

    Met poststuk bedoelen wij een brief die u heeft ontvangen middels de post. Voorbeelden hiervan kunnen zijn: een bankafschrift, een telefoonrekening, een salarisspecificatie of een aanslag van de belasting. Let u wel op dat dit stuk niet ouder dan 30 dagen mag zijn.