Page Heeader

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Welkom bij de klantenservice van Bo-rent. Wij doen ons uiterste best om al uw vragen te beantwoorden. Indien u na het lezen van de vragen nog met onduidelijkheden zit, kunt u altijd bij ons terecht. Wij zijn te bereiken via het contactformulier of kom langs in een van onze filialen.

Image
Top 5 veelgestelde vragen
Bewaart Bo-rent een sleutel van mijn opslagruimte?
Biedt Bo-rent Self Storage ook sloten?
Heeft Bo-rent plattekarren of steekwagens die ik kan gebruiken?
Hoe betaal ik mijn factuur?
Kan ik verhuizen naar een andere opslagruimte als ik meer of minder ruimte nodig heb?
Self Storage
Bewaart Bo-rent een sleutel van mijn opslagruimte?
Biedt Bo-rent Self Storage ook sloten?
Heeft Bo-rent plattekarren of steekwagens die ik kan gebruiken?
Hoe betaal ik mijn factuur?
Kan ik verhuizen naar een andere opslagruimte als ik meer of minder ruimte nodig heb?
Moet ik mijn goederen in de opslagruimte apart laten verzekeren?
Moet ik opzeggen als ik de opslagruimte niet meer gebruik?
Moet ik persoonlijk langskomen om een opslagruimte te huren of kan ik ook bellen?
Verhuurt Bo-rent opslagruimte per 4 weken of moet ik een opslagcontract tekenen?
Wanneer heb ik toegang tot mijn opslagruimte?
Wat is beveiligde opslagruimte?
Wat is de minimale huur periode voor een opslagruimte?
Wat moet ik doen als ik mijn sleutels ben verloren?
Welke maten opslagruimte biedt Bo-rent?
Welke betaalmethodes accepteert Bo-rent?
Welke documentatie moet ik laten zien bij het huren van een opslagruimte?