Welkom bij de klantenservice van Borent. Wij doen ons uiterste best om al uw vragen te beantwoorden. Indien u na het lezen van de vragen nog met onduidelijkheden zit, kunt u altijd bij ons terecht. Wij zijn te bereiken via het contactformulier of kom langs in een van onze vestigingen.
Dit hangt af van het type voertuig dat u huurt en of u het eigen risico verlaagt.
Indien u uw eigen risico niet verlaagd is de borg gelijk aan het eigen risico vermeerderd met het verwachten huurbedrag.
Indien u uw eigen risico verlaagd is de borg afhankelijk van de klasse auto. De borg is dan als volgt:
De borgbedragen worden vermeerderd met het verwachten huurbedrag.
De borg wordt indien u kiest voor een borgstelling middels pinpas teruggestort op uw bankrekeningnummer minus de werkelijke huurkosten. De terugbetaling duurt meestal 2-5 werkdagen.
Bij creditcard transacties maken wij slechts een reservering op uw creditcard en bij retour verrekenen wij deze. Houdt u er rekening mee dat het verwerken van de transactie 1-2 werkdagen kan duren.
Wanneer u meer kilometers rijdt dan het aangegeven vrije aantal kilometers, worden de meer kilometers aan u doorbelast.
Ja, dit is mogelijk. U kunt dan de sleutel in de sleuteldropbox voor het pand deponeren. Vraag altijd aan een medewerker van ons waar de sleuteldropbox gelocaliseerd is.
Met poststuk bedoelen wij een brief die u heeft ontvangen middels de post. Voorbeelden hiervan kunnen zijn: een bankafschrift, een telefoonrekening, een salarisspecificatie of een aanslag van de belasting. Let u wel op dat dit stuk niet ouder dan 30 dagen mag zijn.